< Till bloggens startsida

Sommarplåga 2012

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG
flisah
Jag är faktiskt riktigt spänd på att få höra sommarplågan 2012. Vakna! Med The Voice lade häromdagen upp en status där de frågade efter sommarplågor som folk kom ihåg. De vanligaste var låtar som verkligen spelades 24/7, hela sommaren. Låtar som "Hey Soulsister" och "Waka Waka", men de flesta var faktiskt svenska låtar. "Svenne Banan", "Glassigt" och såklart, sommarens 'pain in the ass' "Om Sanningen Ska Fram".
Så jag tänkte nu förutspå lite om sommarplågan 2012!

Eric Amarillo
Jag tror inte så mycket på det. Om sanningen ska fram var visserligen en grym låt, som jag lyssnade på nonstop hela sommaren, men låtarna efter det har ingen ens brytt sig om att lyssna på. 50 kvadrat liksom?
Jag ger honom en kanske 15% chans att lyckas i år igen.

Nicki Minaj
Sedan Nicki slog igenom med Super Bass har hon medverkat i låtar med kända sångare som Rihanna, Madonna, David Guetta och Sean Kingston.
Av lite personliga skäl (avgudar henne) så ger jag henne en 60% chans.

Avicii
Avicii har minst sagt haft ett bra år. Sunshine, Fade in to darkness, Levels.. Alla låtar som verkligen har slagit igenom i Sverige.
Så jag är generös och ger honom en 85% chans.

Rihanna
Rihanna har legat lågt den senaste tiden, kan vi hoppas att hon arbetar på något så stort att hon inte haft tid för något annat? Vi håller tummarna.
Jag ger Rihanna en 45% chans.

Beyoncé
Beyonce har inte släppt en endaste låt sedan hennes och Jay-Zs barn Blue Ivy föddes, men vi hoppas att hon kommer tillbaka snart. Vi saknar hennes röst!
Eftersom att Beyonce inte har varit särskilt aktiv, så uppskattar jag hennes chanser inte så stora.
Kanske 30%.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0