< Till bloggens startsida

Finns det någon roligare än flizza?

flisah
Idag när jag, flizza och Lisa satt och väntade på att filmen Dark Shadows skulle börja på bion (som BTW var helt sjukt konstig) så har min mamma gått iväg för att köpa en smoothie, och sen så ser jag att hon ringer, så jag säger "Hej mamma, var är du?". Det visar sig såklart att det inte var mamma som ringde, utan att flizza hade lekt med min mobil och sedan ändrat mina kontakters namn. Så hela dagen också när jag hade försökt att ringa mamma och fråga när hon skulle hämta oss, hade jag ringt till Tor.
Bra prank flizza?
Nu ska jag iallafall sova, tagga skola imorrn ju! He..
Förresten, mitt hår? Skitsnyggt blev det, tycker jag iaf. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0