< Till bloggens startsida

Jag förstår bara inte..

flisah
hur jag kan vakna kl halv 8?
Det är seriöst inte normalt beteende alltså..
Nu sitter jag och kollar facebook, bloggar, och "reverse ómbre" vilket jag ska göra idag. Flizza lade ju upp ett inlägg igår om hur hon skulle färga håret? Jag ska färga det likadant, men med mörkare toppar än hårrötter. Jag tror att det kommer bli skitsnyggt.
Igår lade flizza upp fina bilder på mig.
Så ni som är nya på bloggen, DON'T FREAK OUT! Jag ser inte ut så på riktigt.
Eller gör jag?
Men jag antar att flizza vill ha hämnd för bilderna och videorna från hennes födelsedag, så jag kan väl inte göra något egentligen.
(Bilderna är raderade)
Jag vet faktiskt inte vad jag gillar mest av dessa. Jag tycker visserligen att det är sådär skarpt som på Jen Kao's modell, men det faller mot att jag går med Jessicas mjuka toning. Inte lika svårt att uppehålla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0