< Till bloggens startsida

Buhuu, tyck synd om mig snälla

flisah
Det blev inget "färga hår" för mig idag :( Så nu sitter jag och är lite deperimerad i min säng och facebookar. Men vi ska färga på tisdag istället, då lägger jag upp hur det blev. Hur flizzas blev kan ni se här
På tal om facebook, jag har en sak om det. Är det någon som använder chatten längre? Jag gör det inte. Det känns liksom som att om man vill någon något så tar man det över mobil, så att man inte behöver vänta på att den här personen ska logga in.
jag tycker att den här (väldigt fint) redigerade bilden återspeglar mina känslor mycket bättre än orginalet. Vad tycker ni?


Kommentarer
Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment

2012-05-06 @ 21:51:49
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0