< Till bloggens startsida

Månadens Idiut Varning (SMURRIS)

HERRE vad pinsamt det var idag!

Jag och Flisah åkte till mamma för att hjälpa henne på jobbet (hon jobbar på ett konditori i Åkersberga). När vi höll på att sopa golvet så kom det in en pappa och hans dotter. Han gick fram till mig och ba ''Ursäkta har ni några Smoothies?'' Jag hörde inte riktigt vad han sa så jag trodde han sa ''Smurris'' Jag vet ju inte så mycket om bakelser och så, alltså trodde jag att det fanns någon bakelse som hette ''Smurris''! Så jag ba: ''Hmm.. Smurris?'' Sen ropade jag över hela bageriet ''Mamma! Har vi några Smurrisar?'' Han och hans dotter kollade på mig som om jag var helt dum i huvudet och gick till en annan som jobbade där, det var såååååå pinsamt och jag och Flisah garvade åt det i flera timmar efter!


Haha


Kommentarer
lina

Vad heter konditoriet!?

2012-03-17 @ 17:44:08
URL: http://linadahlgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0