< Till bloggens startsida

Here are my glorious faceproducts!

Morgon: Sköljer ansiktet, smörjer in med SOAP AND GLORY Glow Job (mobba inte namnet) eller CLINIDERM Active Protection Day Cream. Sedan smink.

Kväll: Peelar ansiktet med NEUTROGENA Visibly Clear Spot Stress Control Daily Scrub och återfuktar med NEUTROGENA Visibly Clear Spot Stress Control Ultra-Light Spot Treatment Moisturiser eller CLINIDERM Active Protection Night Cream.
Har jag haft mycket puder (True Match) så tar jag lite CLINIDERM Ultra Soft Cleansing Milk och om jag är jättetorr (tex efter bad i klor) så tar jag lite CLINIDERM Barrier Repair Cream.

Det här låter VÄLDIGT komplicerat men det är enkelt och tar inte alls lång tid! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0