< Till bloggens startsida

Svar

Flizza
Fick en kommentar som undrade om det var billigare med Hollister, Abercrombie och Juicy klader har i Thailand. 

Svar: Hmph! Det e sjuuuuukt mkt billigare! Tyvarr finns inte Hollister eller Abercrombie har i Thailand, men markena e sa pass populara att de finns pa typ alla marknader for ingenting! Typ.. haha! :) Men det e riktigt billigt och man kan shoppa en hel garderob typ. 

I sverige kostar en hoodie fran Hollister cirka 500 kr. I Thailand far man en for cirka 100 kr. Samma kvalitet (eller det beror faktiskt pa..)! Da fattar man liksom hur LITE kladerna kostar att gora och hur overbetalt dom tar..? ;) Aja, hoppas du blev nojd med svaret :)

Jag kommer att lagga upp bilder nar jag kommer hem pa alla klader som jag kopt har, idag aker jag till BANGKOK dar jag ska shoppa loooooossss!!!!! :D


Kommentarer
mohahahahahaha

Tack att du svarde :) nu ska jag säga till mamma att vi måste till thiland !

Längtar tills du kommer hem för att få se alla dina kläder :) <3

2012-01-22 @ 17:17:34
Anonym

Det är sämst kvalité på kläderna i Thailand och dom är billiga för att dom är fake

2012-01-22 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0