< Till bloggens startsida

Sammanfattning

Några inlägg i ett, för att sammanfatta helgen som ni inte fick läsa om.. Sorry!

Fredag:
Efter skolan i fredags åkte jag till Lisas skola (det fick ni faktiskt veta), och virrade runt där som en jävla idiut för att jag inte kunde hitta trappan.. Sen så följde jag efter en lärare (smart?) och kom till Lisas spanska, där hon typ totally sprang förbi mig när hon kom ut. Sen så åkte jag, Lisa och Tor tåg, tills Lisa fick nåt ryck och sa att vi skulla gå av i Vallentuna C, fast vi skulle hem till mig i Lindholmen. Sen sa vi hejdå till Tor och Vilgot som vi träffade i Centrum och drog hem. Sen åkte Lisa hem till sig och jag hade myskväll med la familia.


Lördag:
Handbollsmatch kl 11.00, där vi spelar en grym match och vinner mot de som ligger tvåa i serien. Mot serieledarna spelar vi första halvleken hyffsat, men har grymt oflyt med bollen, ribbskott, stolpe ut osv. Andra fick nog mitt huvud en smäll, för jag spelade som att det var första matchen jag någonsin spelat. Eller värre. Jag skämde ut mig inför hela hallen + att jag förstörde för mitt lag. 13 - 2 till Handens IK blev det.


Söndag:
Match med 98:orna, jag spelar helt okej, men mitt självförtroende fick nog en rejäl smäll igår, så jag kan inte säga att det gick jättebra. 17 - 10 till Vassunda. Sen 4 års kalas hos kusinerna och BONES.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0