< Till bloggens startsida

Åhh Skype samtal..

Mitt huvud känns som en betongbit, seriöst. Jag sov inte tillräckligt länge! Igår (eller idag egentligen) så skypade jag, Joel och jenni från typ 10 till 1. Och sen vaknar jag NU?! Men fyfan vad kul det var igår! Jag saknar dom så mycket, ibland önskar jag att jag aldrig slutat på Hammarbacken.. Men idag är det handboll som gäller, och om jag spelar lika dåligt som jag har gjort de tre senaste så hoppar jag seriöst ifrån något.. Eller nee, men vafan, jag har spelat som att jag har precis slutat på handbollslekis.. Och det värsta är att jag spelar som vanligt på träning, men börjar suga på match..
Aja, nufaan ska vi ändra på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0