< Till bloggens startsida

Storis

Har fått ett önskemål från en läsare som ville att vi skulle skriva om storis! :) Det är jättekul när ni säger vad ni vill läsa om, så fortsätt med det så kan vi hjälpas åt att utveckla bloggen :)<333

Efter skolan så gjorde jag och flisah i ordning oss med en bodyscrub (som jag inte ska använda igen eftersom att det sved jättemycket och jag skrubbar bort min bruna färg...),rakade benen och gjorde hårinpacking och ansiktsmask! Så vi var jättefräscha sen:) Efter det så sminkade mamma mig och flisah jättesnyggt och sen kom Julia och Lisa! När dom kom så fixade vi håret och bytte om och sen åt vi tacos! :D Efter tacosen så satte jag på mig lösnaglar (som jag sen tog bort eftersom jag inte kunde fluffa upp håret med dom) och så drog vi!

Väl på storis så träffade jag alla kompisar som jag saknat jättemycket och alla sa "shit vad lång du blivit!" men det har jag ju inte, det var bara det att jag hade klackar på fötterna ;) så efter ett tag tog jag av mig dom så att mina kära vänner inte skulle känna sig så mobbade! :) Vi dansade och hade kul och tiden gick jättefort!
Sedan var kvällen slut och jag drog hem och kollade på film och drack chips, haha forever alone som man är xd <33

Hoppas du blev nöjd med svaret Kurre, jag och flisah laddar upp lite bilder senare! Men om ni har instagram kan ni kolla på "juliasperling" för hon la upp bilder! :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0