< Till bloggens startsida

Tidsinställt

Vem var den senaste killen du pussade ? - Haha, det tror ni jag säger? :)

. Vad har du för bhstorlek ? – 70/75 A

. Trivs du med det? – Kan inte leva utan en.

. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? -Typ hälften ;)

.Gillar du nån nu? - Neeeee, jag är för forever alone..

Vad gjorde du inatt? - Drömde.

. Och i förrgår natt? - Typ töntade mig med flizza.

Vad gör du innan du ska sova ? - Läser, messar etc.

. Kan du prata med din mamma om allt? - Japp

. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ehhmm jaa?

Har du varit gravid? - Ne?

. Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? - Ussh fyfaan, killbaciller! Haha

. Choklad eller glass? - Glaass! Ben&Jerry's!!!

. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up

. Stövlar eller sneakers? - Sneakers

. Kjol/klänning eller jeans? - Vill svara kjol/klänning, men jag är egentligen väldigt tråkig med kläder..

Tio saker om ditt liv

. Har du nånsin varit kär?-  Ofc?

. Tror du på kärlek? - Jepp ;)

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Inte vad jag vet,

. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Haha, 6-års drama liksooom!

Har du någon gång krossat någon annans hjärta? -  Haha, nee, hoppas inte det iaf.

. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nepp
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Vadå tala om? Finns det folk som gör så?

. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nee

. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Jag har haft ohemliga beundrare..

. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaaa

Antingen eller?

. Kärlek eller pengar? - Kärlek..

. Vin eller öl? - Inget

. Dag eller natt? - Dag!

.One night stand eller förhållande? - Förhållande?

Tv eller internet? - Internet

. Pepsi eller cola? - Cola FTW

Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Vild fest ofc.. Eller romantisk hemma kväll.

. Färgfoto eller svartvita? - Svartvita

Telefonkontakt eller face to face? - face to face!

. dayviwes eller myspace? - ehhmm.

10 "Har du nånsin"

. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Alltid.. haha gör inte sånt (a'

. Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Neee

. Har du nånsin gjort något du ångrar? – Säkert.

. Har du hoppat bungy jump? - Nee :((

. Har du nånsin varit med i en olycka? - En gång krockade jag med Lisa så att hon fick en blåtira..

. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Ussh, klarar knappt en bit..

. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Nee?

. Har du nånsin gått på bio ensam? - Haha, jag är populär (säger vi)

. Har du nånsin tyckt att världen suger? - När man ser såna här program typ " Världen kommer att gå under pga. Koldioxid och skit.."

10 Känslor

. Saknar du någon just nu? – Jaa

. Är du glad? - Ja

. Är du fundersam? - Nee

. Är du uttråkad? - Annars skuller jag inte spilla tid på den här?

.   Är du tysk? - Nepp

. Är du italienare? – Nepp

. Är du finsk? - nepp

. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Jaaaa

.Gillar du någon just nu? - Nee

Om dig:

. Hur mycket är klockan just nu? – 22.11

. Namn? - Felicia

. Vart bor du? - Där alla vill bo?

. Hur många barn vill du ha när du blir stor? - En - Två

. Vill du gifta dig? - Jaa

. Har du ätit sushi? - Nepp.

. Favoritglass? – Choklad

. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - typ 3

. Humör? - Bored to death

4 Grejjor

. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nepp

. Har du en hund? - Jaa

. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon

. Tror du på spöken? - njae

Skulle:

. Skulle du vilja vara längre? – Nejj, jag är trött på att se ner på folk (älska min humor)

. Skulle du vilja kyssas nu - Nee, jag känner mig som ett troll

. Skulle du vilja dricka dig full nu? -Ushh nej.

Kan:

. Kan du röra på öronen? - Med fingrarna? Jaa

. Kan du slicka dig på näsan? - Fucking disgusting men.. Jaa

. Kan du kolla i kors med ögonen? - Jepp

. Kan dina föräldrar lita på dig? -  Alltid!

. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -  Är pengar med i leken?

. Kan du va på en fest utan att dricka? – Nej, utan vatten blir man törstig.

. Kan dina vänner lita på dig? - JA

. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Jepp

. Kan du suga? – Inte på det sättet som jag misstolkar det på..

. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Vadå, finns det någon som kan det?



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/flisah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0