< Till bloggens startsida

Hyllning till ett av världens bästa skomärken.

Jeffrey Campbell.

Läs klart detta inlägg innan ni mobbar mig för att jag inte har några själv ;) 
I detta inlägg vill skriva om ett par jäkligt snygga skor vid namn Jeffrey Campbell. Jeffrey Capmbell är inte själva modellen utan det är märket, men modellen som jag älskar kallas för LITA.

Det är en ''robust'' klacksko med träklack och hög platå som gör dom väldigt sköna och enkla att gå i, på beskrivningen står det att dom går att springa Marathon i! Haha :)

 LITA finns i flera material och färger, den enkla med svart läder (vet inte om det är konstgjort läder eller äkta men det spelar ingen roll) är bland mina favoriter. Dessa skor går att matcha till väldigt mycket, allra snyggast är de nog till ett par tajta jeans! Vissa kan tro att dessa skor bara går att använda till vissa tillfällen. Men det är absolut inte sant! Tänk er när ni är ute och gör något med era kompisar (funkar perfekt om du är lite kortare), vem vill inte ha ett par snygga skor då? Eller om ni är på något framträdande (typ LMFAOs besök på grönalund i sommar) där det är jättepackat och du inte kommer att se något, är inte dessa URSNYGGA skor perfekta för att komma högre upp och faktiskt se något? Jeffrey Campbells LITA modell är skorna som är TO DIE FOR.

Dom här skorna som jag precis beskrivit önskar jag mig av mina föräldrar när jag fyller 13.

Mina favoriter:







Kommentarer
Du vet vem jag är...

Ehwhw, jag spyr!

2012-02-19 @ 11:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0