< Till bloggens startsida

Guten tak! (rätt stavat?)

flisah
Nu har jag äntligen fått tag på Wifi! Lite irriterande, för jag fick betala för ett dygn, och så länge kommer vi inte ens stanna på det här hotellet.. Men same shit. Ni har vi landat på vårat andra stopp. Igår var det i Skåne, idag i Tyskland. Världens finaste hotell har vi hamnat på också, när vi kom in låg det sjukt gulliga tvålar och choklad på våra kuddar. På vägen har jag lyckats kolla några program Glee (som faktiskt är sjukt bra) när jag lyckades sno datorn från min lillasyster som hellre ville kolla på Bortspolad. Min cp dator är så jävla smal att den inte har plats för Dvd, så jag kan inte kolla på den.
Kanske ett till inlägg sen, vi får se. Puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0