< Till bloggens startsida

We <3 U

Vi funderar på att renovera bloggen, det inkluderar en HELT  ny design, en ny inrikting och plenty of update. Problemet är bara att min dator har något fel. FLIZZAS internet är otroligt seg vilket gör att hon inbland vill lägga sigoch dö istället framför teven. HAHA XD Nej men hon känner sig därför inte alltid så peppad att blogga, för vilken tonåring kan leva ett normalt socialt liv utan en normalfungerande dator?!

Därför undrar vi, har vi någon läsare som är bra på designer? Alltså koder, stilmaller och hela rubbet. Det skulle vara GRYMT!
Puss på er //Flizza och Flisah

Kommentarer
Felicia de Beer

Hej! Jag kan göra er design om ni vill. Om ni vill veta vad jag kan så kan ni kolla in min blogg. Designen har jag gjort helt själv från grunden. Om ni är intresserade så hör av er på Facebook! :D

2012-04-03 @ 22:28:15
URL: http://felicias.blogg.se/
Jenny & Maja

Jag kan göra till er, kolla min blogg som jag har som visningsexempel: www.diadora.blogg.se

Har gjort hela själv, tog ett tag men resultatet blev jag nöjd med!

Kram

2012-04-05 @ 13:17:00
URL: http://diadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0