< Till bloggens startsida

The OC

flisah
Nu sitter jag och tittar på OC, men jag ska snart stänga av det och fortsätta titta på Bones. Min kompis Charlotte tipsade mig och sidan Sidereel, där man väljer vad man vill titta på och sedan får länkar till hemsidor som visar det programmet. Helt grymt är det, utan det hade jag nog haft gå ut, PÅ PÅSKLOVET. Inte okej.
Sorry att jag inte har bloggat tidigare, men min dator stängde av sig när jag höll på att skriva ett inlägg, och sen orkade jag inte skriva om. Idag sa jag nog inte göra mycket. Jag TROR att jag fick en inbjudan till att äta hos Lisa med hennes gäster, som är mina kompisar också, men jag är inte säker. Jag måste börja lyssna bättre när folk pratar med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0