< Till bloggens startsida

Look who's finally decided to show her face.

flisah
Jag vet att det var längesen, no need to tell me. Men jag har inte orkat blogga. Bara tanken på det har känts konstig och främmande. Jag vet inte hur många gånger jag har suttit inloggad, helt besluten på att blogga, för att sen stänga ner och göra något annat. Jag har haft zero inspiration. Mest beror det på själva bloggen. Bloggdesignen, headern, ibland tillochmed namnet.. Allt har känts så tråkigt. Och ni 12-20 läsare som faktiskt fortfarande kollar in kan inte ha uppskattat bloggen heller. Nu fick jag det här inlägget att låta deprimerat, som den mobbade person jag är. Men jag är vanliga konstiga jag och inte ett dugg oglad (grymt ord BTW, oglad). Flizza är i Österrike, men vi har båda bestämt att vi, eller jag nudå, ska fixa en tillfällig design. Så det kommer jag spendera kvällen med. Den kommer antagligen inte bli så bra, det kommer säkert sluta med att jag bara återställer hela bloggen.
S U M M E R hurry up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0