< Till bloggens startsida

Blogg = Återställd

Nu ser bloggen helt okej ut, jag vill inte fixa en ny design innan flizza kommer hem eftersom att vi säkert ska ut och fota nya bilder, pilla med hennes ritplatta + photoshop och koda innan allt är klart. Så det är inte något jag vågar ge mig in på själv xd.
Nu ska jag kolla på filmen "The Vow". Omnomnom för Channing Tatum, som flizza skulle sagt ;) Men I agree, ögongodis på högsta nivån där alltså. Jag blev jättesugen på att se den idag, så jag hittade ett ställe där man kunde titta på den online, för jag orkade inte åka iväg och hyra den. Påtal om att åka, så har jag verkligen tagit mig vatten över huvudet genom att lova flizza att när hon kommer hem från Österrike så ska jag kunna åka bra på longboarden hon har lånat mig. Yeah Right..
Btw, Jag och flizza träffade Keela på tåget häromdan! OMG.

Kommentarer
Gwen

Coolt ;)

2012-04-15 @ 21:26:44
URL: http://detarjagdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0