< Till bloggens startsida

Lilla bloggen

Hola amigos!

Jag heter flisah, (från fcurbo.blogg.se) och den här bloggen är min.. Om man inte räknar med min kompis flizza (från fwestling.blogg.se). Namnet idiuterna är ganska enkelt förklarat. Ibland är vi ett par flummiga idioter som inte alltid tänker efter (eller jo, fast vi tänker lååångt efter). Men Idioter låter så tråkigt, så vi har piffat upp det med ett u istället :D IDIUTERNA :))

Vi har gjort en deal jag och flizza, och den är att vi måste blogga MINST 2 inlägg var per dag, annars är man dum O.o

Men puss puss nu, vi skaut och fota, så ni har en väldigt härlig fotobomb som väntar er :D
(ps. jag har en Nikon D5000 och flizza har en Nikon D3100)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0