< Till bloggens startsida

Älska Stickat!

Flizza
Jag har fått en riktig hangup på stickat! (Gärna Fair Isle modell, googla!) Speciellt när det är sånt där julmönster ni vet? Japp, kan inte få nog av det, och det bästa är att det finns överallt nu! :D I'm in paradise. Tyvärr så måste jag skära ner på shoppingen nu.. Ska ju till Thailand i Januari och shoppa loss där. Så jag måste ju spara pengar till det! :)



Från H&M, finns i butik NU för 499 kr!


Från
Kaboodle.com, finns nog att beställa på hemsidan.  



Från Aeropostale.com, finns att beställa på hemsidan för 50 dollar. (Haha jag vet att den egentligen är till för killar men jag älskar mönstet så om man har nått tjejigare under och ett par tajta jeans så funkar det ändå! :D)



Från Hollister co, finns att beställa på hemsidan eller köpa i butik för ca 600 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0