< Till bloggens startsida

JULKLAPPAR 2011!

flisah

Två armband

Mineralfoundation och ögonskugga

Undervattenskamera till EGYPTEN ;)

Somsagt Bones! I love it ♥

Haha fotpeeling, vann den i en sån här tärningsjulklappsbyte (långt ord?)

Lite skolgrejer från Ordning&Reda. Kalender 2012, 2 sudd, en blyertspenna, en bläckpenna och ett pennskrin :D

350 kr, 500 kr på The Body Shop och 300 kr på H&M.

Skiva av flizza där hon sjunger två låtar av Adele <3

Tre par trosor och en bh :)

Ett par skitsöta trosor från Accessorize av flizza, som säkert (hrrm) lägger upp en bild på sina med..

En klänning som jag funderar över att ha på nyår och en vanlig tröja ;)

50 euro (ca 500 kr) ska vi ta ut på flygplatsen sen också, så jag har något att shoppa för när vi är borta ;) KAN INTE FATTA ATT JAG ÅKER PÅ TISDAG!

Det var det! Jag är grymt nöjd med mina presenter, TACK alla ni som jag fick det av! Sorry för den sugiga kvalitén på vissa bilder, men orkade inte bygga upp värsta fotostudion i mitt vardagsrum såhär sent :/

puss

Kommentarer
lina

Vi måste få höra skivan av Felicia :D!!!!!

2011-12-25 @ 12:05:50
URL: http://linadahlgren.bloggplatsen.se
Anonym

Asså är den där felicia bra på att sjunga eller??

2011-12-27 @ 02:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0