< Till bloggens startsida

Jag har roligt..

SENASTE
Kompisen du träffade: Katta
Personen du pratade i telefon med: Flisah
Du kramade: Min lillebror<3
Du Pussade : Min lillebror ;)<3
Du åt : knäck :)

IDAG
Kläder: Juicy mjukisar och I <3 my boyfriend tröja. (Fråga inte varför jag ens har på mig den, eller jo det är för att den är SÅÅÅÅÅ skön!)
Bättre än igår: Njaa, idag har jag typ inte gjort något och varit lite halft (ehrm) uttråkad.
Mat : Knäck och paj

IMORGON
Är det: JULAFTON! :D
Planer: Få (och ge då) paket! :DDD Blogga lite också såklart ;)
Något tråkigt som händer i morgon: Jag kommer förmodligen vara trött eftersom att jag aldrig kan sova natten innan jul.

FAVORIT
Nummer: 5 och 7
Färg: Rosa
Årstid: Sommaren
Saknar du någon? Moa Varg, min katt (haha forever alone) och andra.
Humör för tillfället: Mätt men samtidigt hungrig.

FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde i morse?: Gick på toa
Vad irriterar du dig på?: en person
Tror du på distansförållanden?: nej

Vem tänker du på just nu?: Min brorsa (asså han ramlade precis)
Tror du att personen tänker på dig med?: Han är 10 månader..  
Vart reste du sist?: Puerto Rico♥♥♥
Vad gjorde du igår kväll?: Messade och kollade på film
Liknar du din mamma eller pappa?: Blandras xd
Ler du ofta?: Skrattar ju typ åt allting så japp.
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek ♥
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Mmh, när jag ser en ja ;)
I vems säng sov du i igår natt?: Min vackra lilla säng
Vilken färg har din tröja?: Rosa♥

DEPP
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: En gång när jag precis läst en Jättesorglig bok.
Gråter du när du skadar dig?: Nej  
Har du många ärr på kroppen?: Haha ofc jag spelar ju handboll..
Gjort något som du värkligen ångrar: vet inte  
Gråtit idag ?: Nej
Blivit sårad?: ja  
Kan du lita på någon : Ja såklart♥

GLÄDJE
Är du en glad person?: Mm
Vad gör dig glad?: Frukt (?)
Önskar du att du var lyckligare?: Nej :) 
Är lycka överskattat?: fattar inte frågan
Kan musik göra dig glad?: Ja


KÄRLEK
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:Ja :p
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja♥
Är du kär?: Inte för tillfället..

HAT
Vem hatar du verkligen?: en person
Har du någonsin gjort en hat-lista?: Vet inte, säkert :p
Är du en mobbare?: Nej
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja
Har du blivit sviken någon gång?: Ja


SKOLAN
Gillar du skolan?: Nja..
Favoritämne?: Engelska, Svenska, Musik, Idrott, Spanska♥
Värsta ämne: Matte
Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Samma typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0