< Till bloggens startsida

Foppatofflan

Den här idiutvarningen utspelade sig i somras när jag var i jämtland. Jag och Evelina (min kusin) hade varit ute och åkt den lilla båten (som ni ser på bilden,) Sen skulle jag hoppa av ner i vattnet för att dra in båten och binda fast den. Men när jag hoppade ner i vattnet var botten jättegeggig så mina foppatofflor (SOM INTE ENS VAR MINA) fastnade! Den ena flöt upp så jag kunde ta den, men den andra hittade vi inte! Den hade fastnat i botten och jag som är JÄTTERÄDD för fiskar och gäddor vågade inte hämta den, så vi fick ropa på Henke och Tomas som satt uppe och åt middag.. Haha pinsamt! Vi hittade den aldrig..

5 av 5 idiuter
Motivering: Vi hittade aldrig foppatofflan och den typ antik och inte min..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0