< Till bloggens startsida

Detta visste ni inte om mig..?

Flizza
Jag har aldrig varit rädd för att flyga flygplan, även om jag var nära på att krasha år 2010 (?) när jag åkte från Ukraina till Sverige.
♥ Min favorit radiostation är The Voice Of Hiphop And R&B.
♥ När jag är stor (haha) ska jag bli veterinär!
♥ Jag har alltid älskat kokosnötter och kommer ihåg en gång när jag tog med en till skolan och åt den med sked!
♥ Jag gillar blommor som luktar gott xd
♥ Jag är ett smsfreak
♥ När jag var liten tyckte jag att bläckfisken i ''Pirates Of The Carribean'' var gullig.
♥ Mitt första inlägg på min första blogg handlade faktiskt om Kokosnötter..
TJURFÄKTNING OCH DJURPLÅGERI ÄR DET VÄRSTA JAG VET.
Jag är två stycken ''Onepiece''
♥ Jag är ganska modig.


Kommentarer
sebban

Snyggaste bilden :)<33

2011-12-30 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0