< Till bloggens startsida

10 Sanningar om mig

flisah
♥ Jag kan äta två chipspåsar utan att må illa (tyvärr..)
♥ När jag och mina kompisar ska göra någonting roligt, lyssnar vi ALLTID på Shake That av Eminem.
♥ När jag är stressad eller arg pillar jag alltid upp ett hål i min tapet, så min tapet är full av finfina vita prickar..
♥ Jag är en riktig partygirl
♥ Den senaste tiden har jag haft sugig självsjänsla, pga saker som hänt i min klass osv.
♥ Förut när jag, flizza och några andra alltid gjorde saker tex bio, så var det alltid jag som fick planera
♥ Jag tycker att det är tråkigt att jag och flizza inte är med ovanstående längre, men that's life
♥ Jag älskar svengelska! Om fick välja skulle det vara ett språk ;)
♥ Mina knän ser helt misshandlade ut, för att jag aldrig använder knäskydd när jag spelar..
♥ Jag HATAR den här nya tidslinje saken på fb. TA BORT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0